مهدی دلبند

مهدی دلبند

نویسندگان

۳ مطلب در آگوست ۲۰۱۵ ثبت شده است

صفساعت7 صبح، کلنیک شهید مفتح یاسوج، جمعیت زیادی در کنارهم ایستاده و با هم جرو بحث می کنند.موضوع ایجاد صف است. سر و صدای زیاد و گاهی فریاد و دست به یقه شدن.این داستان هرروز این کلنیک و احتمالا دیگر کلنیک های شهر است.مردم به سختی در یک صف منظم قرار می گیرند . داستان وقتی جالب تر می شود که هر از چند دقیقه ای یک نفر تازه وارد مدعی می شود که نیمه شب یا ساعت 4صبح اسم خود را در لیست نوشته است. و وقتی که می بیند لیست قبلی پاره شده و اسمش در لیست جدید نیست عصبانی شده و دشنام های رکیک به زبان می آورد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 30 August 15 ، 14:58
مهدی دلبند

کهگیلویه وبویراحمد سرزمینی زیبا و چهارفصل، با طبیعت خدادادی و نعمت های فراوان، سرزمین امامزادگان و بقاع متبرکه، مهد ایثار و شهادت، سرزمین مردمان صد در صد شیعه و پیرو اهل بیت. سرمایه های مادی و معنوی این دیار بیش از اینهاست.اینها همه از الطاف خداوند بزرگ است. لطفش مستدام باد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 25 August 15 ، 11:14
مهدی دلبند

پارک ساحلی و الگوی اوقات فراغت

یکی از شاخص های سبک زندگی مدرن اوقات فراغت و الگوی تفریحات است.با توجه به مشغله های مداوم و نظام اداری غیر منعطف حاکم، اوقات فراغت به یک مسئله ضروری تبدیل شده است.منظور از اوقات فراغت زمانی است که فرد از نظام اداری و کارمندی و ساعات کاری مقرری روزانه فارغ می شود. برای اقشار غیر کارمند نیز این فراغت متناسب با شغل آنها تعریف می شود.عصرها و شب ها زمان غالب فراغت است.اما مسئله مورد بررسی در این مجال الگوی اوقات فراغت است.یعنی اینکه این وقت چگونه گذرانده می شود؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 05 August 15 ، 14:55
مهدی دلبند